دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود موزیک و موزیک ویدئو ایرانی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود موزیک و موزیک ویدئو ایرانی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ کیوان بهار دلنشین

کیوان بهار دلنشین

Keyvan – Bahare Delneshin 400x400 - دانلود آهنگ کیوان بهار دلنشین

دانلود آهنگ کیوان بهار دلنشین

همینک با ما باشید با آهنگ جدید کیوان به نام بهار دلنشین با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Keyvan – Bahare Delneshin With Text And Direct Links

 

کیوان بهار دلنشین

متن آهنگ کیوان بهار دلنشین

دانلود آهنگ همایون شجریان دیار عاشقی هایم

همایون شجریان دیار عاشقی هایم

Homayoun 400x400 - دانلود آهنگ همایون شجریان دیار عاشقی هایم

دانلود آهنگ همایون شجریان دیار عاشقی هایم

همینک با ما باشید با آهنگ جدید همایون شجریان به نام دیار عاشقی هایم با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Homayoun Shajarian – Diyare Asheghihayam With Text And Direct Links

به نام نامی ایران به نام نامی انسان به آیین وفاداران به راه و رسم بیداران

دلی دارم پر از خورشید نگاهی روشن از باران نگاهی روشن از باران

همایون شجریان دیار عاشقی هایم

جز دوست نمیخوانم جز مهر نمیدانم جز عشق نمیخواهم من زاده ی ایرانم جز مهر نمیدانم

تویی دلبستگیهایم پناه خستگیهایم به هر جا میروم از تو دوباره در تو می آیم

کران تا بیکران عشق است بیابان در بیابانت هوای زندگی دارد خیابان در خیابانت

جهان تا هست خواهم بود اگر تو‌ جان من باشی برایم خانه باشی خاک باشی و وطن باشی

دیار عاشقیهایم تمام سهم دنیایم تو را من زندگی کردم به تعداد نفسهایم

کران تا بیکران عشق است بیابان در بیابانت هوای زندگی دارد خیابان در خیابانت

تو آن آغوش بی اندازه هستی برای وسعت تنهایی من من از چشم تو میبینم جهان را تویی آیینه ی بینایی من

جهان تا هست خواهم بود اگر تو‌ جان من باشی برایم خانه باشی خاک باشی و وطن باشی

من از تو جان گرفته ام کنم فدای تو ز‌ جان گذر نمیتوان مگر برای تو

دل از تو بر نمیکنم تویی جهان من دچار تو‌ نمیکند دل از هوای تو دل از هوای تو دل از هوای تو

متن آهنگ همایون شجریان دیار عاشقی هایم

Homayoun Shajarian 400x400 - دانلود آهنگ همایون شجریان دیار عاشقی هایم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای همایون شجریان

دانلود آهنگ محمد بابادی دای شیرین

محمد بابادی دای شیرین

Mohammad 1 400x400 - دانلود آهنگ محمد بابادی دای شیرین

دانلود آهنگ محمد بابادی دای شیرین

همینک با ما باشید با آهنگ جدید محمد بابادی به نام دای شیرین با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Mohamad babadi – Day Shirin With Text And Direct Links

دام ایگو واسی کروم شیرینوم بسونوم

یه پیامی بفرس دلومه بکن شاد
تو شیربن تری والله از شیرین فرهاد

دای شیرین شیرین شیرین

دای چه بی قراروم ار یه روز نبینمت دای طاقت

عشق اوی به مالمون چی باد بهاری

گل سهر و باوینه همرنگ بهاری

محمد بابادی دای شیرین

متن آهنگ محمد بابادی دای شیرین

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای محمد بابادی

دانلود آهنگ امید آمری دل دردانه پسند

امید آمری دل دردانه پسند

Omid Ameri 400x400 - دانلود آهنگ امید آمری دل دردانه پسند

دانلود آهنگ امید آمری دل دردانه پسند

همینک با ما باشید با آهنگ جدید امید آمری به نام دل دردانه پسند با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Omid Ameri – Dele Dordane Pasand With Text And Direct Links

من که دلتنگ توام جای تو خالیست چشم من مانده به در تا که بیایی

آرزویی که به غیر تو ندارم که ندارم همه جا اسم تو شد ورد زبانم

 

امید آمری دل دردانه پسند

از تو دوری نه نخواهم نه توانم به فدای تو عزیزم همه روح و همه جانم

دل دردانه پسند عاشقت شد تو بخند تا قیامت گره خورده دل تو با دلم

ای داد داده ای قلب مرا بر باد داده ای قلب مرا بر باد

متن آهنگ امید آمری دل دردانه پسند

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای امید آمری

دانلود آهنگ آرش صبور وای دیگه نگم

آرش صبور وای دیگه نگم

Arash Sabor 400x400 - دانلود آهنگ آرش صبور وای دیگه نگم

دانلود آهنگ آرش صبور وای دیگه نگم

همینک با ما باشید با آهنگ جدید آرش صبور به نام وای دیگه نگم با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Arash Sabor – Vay Dige Nagam With Text And Direct Links

به کی دلم تورو میخوادت

چجوری حسمو بگم بت

میخوام هر چی عشقه مال ما باشه

میخوام که واسه من بکوبه قلبت

آخه چجوری اینو بگم بهت

یکاری تو دست دلم دادی که شده وابسته دلم

میدونی دل بسته دلم نیست رو عاشقی رو دست دلم

به جون چشمات میمیرم بگو میمونم بات

آرش صبور وای دیگه نگم

متن آهنگ آرش صبور وای دیگه نگم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای آرش صبور