دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود موزیک و موزیک ویدئو ایرانی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود موزیک و موزیک ویدئو ایرانی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ مرتضی به نام دوباره عاشق

مرتضی دوباره عاشق

مرتضی دوباره عاشق

دانلود آهنگ مرتضی دوباره عاشق

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای  مرتضی بنام دوباره عاشق با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Morteza – Dobare Eshgh With Text And Direct Links

۷٫۳/۱۰ ★

ریمیکس اضافه شد

موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
موقع گشت و گذاره
موقع دیدن یاره
انگار انگار که بهاره
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
وقتی نگات این همه مهربونه
دنیا واسم خونه عاشقونه
وقتی دلم اینجوری با تو آشناست
هر چی وفا داری بخواهی همون جاست
شاه پریون اگه هم خونه تو باشه
باز مثل من دوست داره دیوونه تو باشه
من نمیخوام کنج دلم عاشق تو باشم
مردونه فریاد میزنم الهی فدات شم
موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
موقع گشت و گذاره
موقع دیدن یاره
انگار انگار که بهاره
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
وقتی نگات این همه مهربونه
دنیا واسم خونه عاشقونه
وقتی دلم اینجوری با تو آشناست
هر چی وفا داری بخواهی همون جاست
شاه پریون اگه هم خونه تو باشه
باز مثل من دوست داره دیوونه تو باشه
من نمیخوام کنج دلم عاشق تو باشم
مردونه فریاد میزنم الهی فدات شم
موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق

آهنگ شاداهنگ شادداد میزنه دوباره عشقدانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ داد میزنه دوباره عشقدانلود اهنگ موقع بزنو بکوبهدانلود ریمیکس اهنگ دوباره عشق از مرتضیدوباره عاشقریمیکس مرتضی دوباره عاشقگلسار موزیکمتن مرتضی دوباره عاشقمرتضیمرتضی خجسته دوباره عاشقمرتضی دوباره عاشقمن نمیخوام کنج دلم عاشق تو باشمموقع بزنو بکوبه

دانلود آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام بی رحم

سیاوش پالاهنگ بی رحم

سیاوش پالاهنگ بی رحم

دانلود آهنگ سیاوش پالاهنگ بی رحم

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای سیاوش پالاهنگ بنام بی رحم با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Siavash Palahang – Birahm With Text And Direct Links

۶٫۹/۱۰ ★

تموم رویاهای من دیگه همش نقش بر آبه●♪♫
نمیدونم چه مرگمه نمیدونم بیدارم یا خوابه●♪♫
حرفهات همش توو یادمه ولی اصلا شبیهت نبود●♪♫
میرم ولی اینو بدون میشم همون دیوونه زود●♪♫
من بدون تو از این به بعد از زندگی سیرم●♪♫
تو بگو برو باشه قبول هرجا بگی میرم●♪♫
میدونستم سنگدلی نه اینقدر بی رحم●♪♫
نه اینقدر بی رحم نه اینقدر بی رحم●♪♫
رفتی که رفتی پشتتو یه نگاهم نکردی●♪♫
مال من بودی یه وقتی زدی قلبمو شکستی●♪♫
اشکهات دروغن همه حرفهات فریبن●♪♫
میگفتی نزدیکترینم چی شد حالا غریبم●♪♫
من بدون تو از این به بعد از زندگی سیرم●♪♫
تو بگو برو باشه قبول هرجا بگی میرم●♪♫
میدونستم سنگدلی نه اینقدر بی رحم●♪♫
نه اینقدر بی رحم نه اینقدر بی رحم●♪♫

آهنگ شاداهنگ شادبی رحمبیرحمتو بگو برو باشه قبول هرجا بگی میرمدانلود آهنک های ایرانیدانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ های ایرانیدانلود آهنگ های جدیددانلود آهنگای ایرانیدانلود اهنگدانلود اهنگ ایرانیدانلود اهنگای ایرانیسیاوش پالاهنگسیاوش پالاهنگ بی رحمسیاوش پالاهنگ بیرحمگلسار موزیکگلسارموزیکمیدونستم سنگدلی نه اینقدر بی رحمنه اینقدر بی رحم نه اینقدر بی رحم

دانلود آهنگ محمدخدابخشی به نام کش رفت موهات

محمدخدابخشی کش رفت موهات

محمدخدابخشی کش رفت موهات

دانلود آهنگ محمدخدابخشی کش رفت موهات

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای محمدخدابخشی بنام کش رفت موهات با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mohammad Khodabakhshi – Kesh Raft Moohat With Text And Direct Links

۶٫۵/۱۰ ★

درگیرم وَر میرم با دلم که یهو●♪♫
چطور رام تو شد همه چیزمو برد●♪♫
بیمارم آخه این آدم با یه چشمک ناب●♪♫
منو کرده خراب شدم نقش برآب●♪♫
کش رفت موهات زیبایی موج هارو●♪♫
قلبم از دم زد قید این دنیارو●♪♫
دوست دارم بهت بیمارم●♪♫
دلتنگت شم هیچی جلو دارم نیست●♪♫
جز عطر تو قرصی واسه حالم نیست●♪♫
برگرد پیشم بی تو هیچم●♪♫
ماتت شده احساسم بس که تو جذابی●♪♫
غرقم نکن تو چشمات خستم از بیخوابی●♪♫
تا آخر مال من باش موهاتو میبندی خب●♪♫
قبل من میگیره چون هستی من کلا●♪♫
به یه مو درگیره تا آخر مال من باش●♪♫
کش رفت موهات زیبایی موج هارو●♪♫
قلبم از دم زد قید این دنیارو●♪♫
دوست دارم بهت بیمارم●♪♫
دلتنگت شم هیچی جلو دارم نیست●♪♫
جز عطر تو قرصی واسه حالم نیست●♪♫
برگرد پیشم بی تو هیچم●♪♫

آهنگ شاداهنگ شادبرگرد پیشم بی تو هیچمجز عطر تو قرصی واسه حالم نیستدانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود اهنگ کس رفت موهات از محمد خدابخشیدلتنگت شم هیچی جلو دارم نیستدوست دارم بهت بیمارمکش رفت موهاتگلسار موزیکمحمدخدابخشیمحمدخدابخشی کش رفت موهات

دانلود آهنگ کارن به نام یادت بماند

کارن یادت بماند

کارن یادت بماند

دانلود آهنگ کارن یادت بماند

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای کارن بنام یادت بماند با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Karen– Yadet Bemanad With Text And Direct Links

۶٫۰/۱۰ ★

این گریه های بی هوا، یادت بماند●♪♫
این حال بی حال و هوا، یادت بماند●♪♫
میخواستم دنیای من باشی ولی تو●♪♫
گفتی نمیخواهم تو را، یادت بماند●♪♫
قلب مرا همراه خود هر جا کشاندی●♪♫
گفتی که میمانی ولی دیدی نماندی●♪♫
من ایستادم پای رویای تو اما●♪♫
آخر من دیوانه را به غم نشاندی●♪♫
مجنون شدم برایت●♪♫
لیلای من نبودی●♪♫
آدم شدم برایت●♪♫
حوای من نبودی●♪♫
من بار عاشقی رو●♪♫
جای تو هم کشیدم●♪♫
تو عاشقی نکردی●♪♫
چون جای من نبودی●♪♫
تو آمدی به قلب من●♪♫
گفتی که عاشقت منم●♪♫
حرفم را ثابت می کند●♪♫
این پاره ی پیراهنم●♪♫
با هر کسی بعد از خودت●♪♫
نامهربان کردی مرا●♪♫
ای آسمان عشق من●♪♫
بی آسمان کردی مرا●♪♫
مجنون شدم برایت●♪♫
لیلای من نبودی●♪♫
آدم شدم برایت●♪♫
حوای من نبودی●♪♫
من بار عاشقی رو●♪♫
جای تو هم کشیدم●♪♫
تو عاشقی نکردی●♪♫
چون جای من نبودی●♪♫

آهنگ شاداهنگ شاددانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود اهنگ یادت بماند از کارنکارنکارن یادت بماندگلسار موزیکمتن کارن یادت بماندیادت بماند

دانلود آهنگ هیرمان به نام چی میشه

هیرمان چی میشه

هیرمان چی میشه

دانلود آهنگ هیرمان چی میشه

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای هیرمان بنام چی میشه با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Hirmaan – Chi Mishe With Text And Direct Links

۶٫۰/۱۰ ★

چی میشه ، بشه اون چیزی که دلم همیشه می خواست●♪♫
تو چشات ، واسه این دل من نذاشته هوش و حواس●♪♫
دل من ، واسه تو میزنه بگو دل تو کجاس●♪♫
اگه بالا بری پایین بیای عاشقت منم●♪♫
نه به این سادگی از عشق تو جا نمی زنم●♪♫
از تو که جون منی من دیگه دل نمیکنم●♪♫
اگه بالا بری پایین بیای عاشقت منم●♪♫
نه به این سادگیا قید تورو نمیزنم●♪♫
از تو که جون منی من دیگه دل نمیکنم●♪♫
تو که لب تر کنی می میره برات دل من●♪♫
آره دیوونه شد این دل عاقل من●♪♫
اگه غم داشتی توو دلت اونم بده من ، اونم بده من●♪♫
اگه بالا بری پایین بیای عاشقت منم●♪♫
نه به این سادگیا قید تورو نمیزنم●♪♫
از تو که جون منی من دیگه دل نمیکنم●♪♫

آهنگ شاداهنگ شادچی میشهدانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود اهنگ چی میشه از هیرمانگلسار موزیکمتن هیرمان چی میشههیرمانهیرمان چی میشه